Cita previa
Podes decidir cando queres que te atendamos para realizar calquera xestión relacionada co teu contrato.
Deste xeito poderemos ofrecerche a información personalizada para el.
Entra en el Área de Clientes y descubre una nueva forma de gestionar tus servicios cuando quieras, sin esperas y cómodamente desde casa.
Teléfono de atención ao cliente
981 215 990 - 900 201 230 - 900 240 341
Horario de atención:
Luns a venres 8:00 a 21:00 h.
Teléfono de avarías
900 201 250
Horario de atención:
Dispoñible as 24 horas dos 365 días do ano.
Teléfono para comunicar lecturas
900 814 270
Horario de atención:
Dispoñible as 24 horas dos 365 días do ano.
Utiliza este teléfono para consultas ou xestións comerciais.
Horario de atención:
De 8:00 a 21:00 horas
Podes decidir cando queres que te atendamos para realizar calquera xestión relacionada co teu contrato.
Para realizar o trámite pedirémosche o teu documento de identidade para te acreditares: DNI, NIE ou NIF.
Se a túa consulta está relacionada cun pagamento, factura ou contrato.
En caso de non ser o titular do contrato necesitaremos o documento de autorización.
Consulta a documentación necesaria para as novas altas.
Enderezo
Para coñecer que oficina che corresponde, selecciona o teu municipio aquí.