Autorizacións e mandato SEPA
Envíanos o formulario de autorización e delega así as túas xestións
Se precisas delegar trámites e xestións sobre o teu contrato de subministración, é necesario que habilites a persoa que autorizas para realizar as túas xestións.
Que tipo de autorización precisas?
- Autorización xeral: necesaria para que un terceiro que non sexa titular do contrato poida realizar as xestións de:
- Solicitar duplicados de facturas
- Xestións relacionadas cos pagamentos e regularización de débeda
- Actualización de datos para enviar facturas
- Cambio de datos bancarios para o pagamento
- Tramitación de reclamacións
- Actualización de datos de contacto, incluído o teléfono e o correo electrónico
- Activar a factura dixital
A autorización estará habilitada ata que ti, como titular, nos comuniques a denegación da autorización ou o contrato deixe de estar ao teu nome.
- Autorización de contratación: necesaria para que un terceiro poida realizar no teu nome unha xestión puntual de contratación, como: alta, baixa ou cambio de nome.
Como tramito a autorización?
- Descarga o tipo de autorización que precises
- Énchea e asínaa cos datos requiridos
- Envíaa a través do Contacta achegando o documento de identidade do titular do contrato e da persoa autorizada
- Especifica a solicitude que desexas realizar
Envíanos o mandato SEPA para formalizar a túa domiciliación bancaria
Necesario para que o titular da conta bancaria acredite a titularidade da conta e se formalice a domiciliación do pagamento bancario dos recibos da subministración de auga.
- Descarga o mandato SEPA .
- Éncheo e asínao cos datos requiridos.
- Envíao a través do Contacta especificando o enderezo da subministración de auga e o número de contrato.